lørdag 12. januar 2008

Denne bloggen lever vist sitt eget liv. Det er en mare å legge inn flere bilder i ett innlegg, for de vil ikke ligge slik jeg vil.


Disse klærne sydde jeg av det fantastiske stoffet jeg bestilte fra sverige,. Har ikke linken til siden hennes på denne maskinen, så det får jeg legge inn senere.




Tunika til Tullemor, ble ikke helt fornøyd med denne, men den er nå brukanes.


















Så genser til Duttemann.



















Sjekk jeg har fått navnelapper. Duttemann til gutteklær, og Tullemor til jenteklær.
Vurderer å få laget bare en da, slik att jeg ikke trenger å vite på forhånd om klærne skal være til gutt eller jente.
























Så velour bukser som passer til.

2 kommentarer:

INGVILD sa...

Hei på deg!

Her fant jeg bloggen din også!:)

Så utrolig flink du er til å sy klær da!
Blir skikkelig imponert ut!

Hilsen Ingvild

Gekko sa...

Så fint at du la igjen en hyggelig kommentar (takk!) i bloggen min slik at jeg kunne finne din blogg! Så göy å se at kaninstoffet har funnet veien til Norge også, det er jo så herlig!

Det var mye fint i bloggen din også, jeg kommer nok til å kikke inn snart igjen!