lørdag 9. mai 2009

Kjole "vårfrisk" med heklede detaljer

Endelig har jeg fått tid å sy litt igjen.
Har jo puslet med heklalappene til denne i noen dager, og det var igrunnen en koselig jobb som ga mersmak.

Kjolen er i str. 36 men den ble litt stor. Litt rart att jeg plutselig ikke passer helt 36 lengre jeg som i høst hadde problemer med å komme inn i denne størrelsen.
Så om jeg prøver meg på en ny slik så blir det nok i 34 og andre farger. Er jo morro å teste ut litt forskjellige varianter.
Mulig jeg må bestille to nye fordeler på postordre så jeg har noe å fylle ut overdelen med...fnis...

Mønster fra Ottobre
Velour og ribb er fra S&S
Garnet jeg har heklet med er fra rema 1000
Knappene er noen jeg kjøpte til scrappesakene mine, Kjekke å ha
















8 kommentarer:

SiriR sa...

Så stilig den er! Og kjempefint med de heklede detaljene.

kaoz sa...

Så fin!!Skikkelig vårfrisk =)

minon sa...

Kjolen ble knallfin!! Kjempeflott at du har frisket opp med ulike farger og hekledetaljene passet kjempegodt inn.

Du har virkelig fått dreisen på kjolelaging. Du må sende inspirasjon og kunnskaper min vei :)

Ønsker deg en flott helg videre!

Marita sa...

Så utrolig lekker! Kjempefint med heklet pynt på :)

Lillian Risholm sa...

Så fin kjole!!!

Hilde - Boble sa...

Så lekker!!

annesand sa...

En skikkelig kul kjole. Utrolig herlig med heklede detaljer! Flinka!

LenaS sa...

Masse fint her, men denne var bare utrolig flott. Herlige farger ilag, så flink du er å sy :)