fredag 13. november 2009

Råsa skal det være

Tullemor er kommet i en ekstremt rosa periode, og alt skal helst være rosa.
Hun har ikke så mye fine klær, for hun er litt sånn guttejente, så da vi skulle i selskap. Måtte jeg hive meg rundt å sy en kjole til madammen.
Skulle tat litt mere detaljebilder.
Har sydd pyntesøm rundt kantene.

Om noen har tips til hvordan bildene blir klare på bloggen tar jeg i mot dette med takk.
Nytter ikke hva jeg gjør, så blir de dårlige uansett.



Mønsteret er fra : Blødt børnetøj
Fleece : S&S
Blonder : Den lokale garnbutikken.






2 kommentarer:

rockefår sa...

Det var kjekt å se at du er i gang med å sy!

Jeg får også uklare bilder i bloggen min, og har tenkt at det er det gamle kompaktkameraet sin skyld. Men jeg ser på bildene jeg tok i sommer med pappas speilreflekskamera er like "kornete" og uklare. Så hvis du finner ut av noe så vil jeg også bli glad for et tips.

SiriR sa...

Så fin hun er i sin nye rosa kjole!

Har dessverre ingen bilde tips.