søndag 6. juni 2010

Ny kjole. Romantisk drøm.......................


                               Har vert mye surr for å finne ett slikt kjolemønster som
                                                        var brukanes for meg.
                           Prøvde Onion mønster nr. 2009 men det var merkelig i str,
                                                       og alt for stort for meg.
                                 Etter litt miksing, så kom jeg frem til dette mønsteret,
                                                som er en blanding av litt av hvert.
                                    Synes det ble bra slik, og ble virkelig fornøyd selv
                                                            med denne kjolen.

                                                   Nå gjør ikke jeg meg på bilder,
                     så for meg er det ett sant mareritt å skal vise action bilder av mine klær,
                              men jeg liker å se andre vise sine plagg med seg selv inni,
                                     så da er det nokså naturlig att jeg også gjør det.
                          Ja, ja, er vel sånn jeg ser ut, så jeg får vel leve med det...he, he.

                                Kjolestoffet er ett kjolestoff jeg fikk av mannens tante.
                                                    Aner ikke hvor gammelt det er,
                         men det er jo ett type stoff som jeg vet min bestemor hadde kjoler i.
                               Det har ligget en stund, og nå synes jeg det kom til sin rett.
                               Det rosa stoffet med hvite dotter er Hilco kjøpt hos Sydilla.
                                  Blonden fikk jeg i en flott overraskelsepakke fra CeTho
                              Atter en gang har jeg heklet de flotte pong pongene som jeg
                                                            fant hos Cathrines living
                                   Mønster er en blanding av Onion og Meghan Peasant kjole



Ingen kommentarer: