lørdag 9. april 2011

Da ble det sannelig en vol #3

Eldste søsteren min ønsket seg også en slik kåpe.
Litt morro å se hvor forskjellige man kan få dem.
Vi har det kaldt i dag, så bildene ble tatt i full fart mellom snø elingene.
Det hjelper iallefall å få tatt de ute.
Fargene kommer mye bedre til sin rett.
Skulle tatt mere detalje bilder da,
for blondene er veldig fine.

Håper hun blir fornøyd iallefall.

Kommer nok til å bli en stud før jeg syr flere akkurat i denne typen.
Har planer om en ny til meg,
men den skal bli helt enkel.
Er ganske mye jobb med disse, så det har gådt noen timer.
Så nå gleder jeg meg til å sy litt annet også.

Flecce fra : S&S
Pels fra : S&S
Dot stoffet er ett nydelig vintagelignende stoff i lin,
som er kjøpt fra Etsy
Blondene fra : Bikuben





4 kommentarer:

Monica sa...

Utrolig nydelige kåper du har sydd!
Hvilket mønster har du tatt utgangspunkt i?

Jeanette sa...

Nydelig kåpe, igjen!! Har du helfôret den med det prikkete stoffet?

mamma i nord sa...

Monica
Onion mønsteret jeg har brukt er nr. 2015

Jeanette
Nei den er ikke foret med det prikkete stoffet.
Bruker ikke fore disse kåpene.

LilleLeo sa...

Denne er veldig fin!