søndag 5. juni 2011

Kjole og tights til meg

                                                   Arg...bloggen lever jo sitt eget liv for tiden.
                                                  Det ble iallefall ny kjole på meg, og må si jeg
                                               har falt pladask for vinter frotteen. Den er alldeles
                                                                     myk og nydelig å ha på.
                                            Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg ikke kan få klare
                                          bilder på bloggen, og dette burde vært noe som ble ordnet
                                       av blogger/blogspot, eller hvem det er nå som har ansvaret for
                                                              att bloggene skal fungere skikkelig. 
                                               + alt det andre tøvet som skjer med bloggene for tiden.

                                                    Her har jeg brukt deilig vinter frotte fra : Kreativ
                                 Blonder og arket jeg har brukt til merkene har jeg fått av Bentesøstera.
                                                                   Tights stoff, og mønster fra S&S
                                                     Kjolemønster er Onion 2035 og er helt perfekt
                                                             Ungene er hjemmelaget de også :-)


9 kommentarer:

Trine sa...

Så skjønn kjole.
Nydelig farge:)

Tonje Sara sa...

Så utroolig flott kjole!

Anonym sa...

Hei hei..
Flott å se deg i litt mer farge.. Jeg elsker jo syrinfarge..
Kjolen ser så myk og deilig ut,,, sikkert herlig. Du har litt kjoledilla eller?

Jeg husker nok ikke hvordan det var i huset ditt. jeg var ikke så gammel da onkel bodde der. Husker mest at det var så mye spennende i utebode da han flyttet inn.
Men jeg tviler ikke på at det var behov for litt oppdatering.
Litt kjedelig for deg å måtte lete frem scrappesaker hver gang man skal lage noe. Jeg liker å ha det tilgjengelig... til en hver tid..

Ha en herlig langhelg og kos dere i godværet.. Her regner det bare helt utrolig mye. syyyk mye faktisk.
klem fra Anka

Hannelt sa...

Så delikat og nydelig kjole!

Shamu sa...

For en vakker, vakker kjole!
Alltid kjekt å se hva du får til, du er så presis og nøyaktig på detaljene. Veldig kjekt å titte innom hos deg.

Klem :-)

Mrs.Bao 包 sa...

Jättefina tunikor du syr! :)

/Agneta
*sybehör och tyger från Asien i min bloggstore*

Elin H. sa...

åååh aldeles nydelig kjole, koselige små detaljer :) Du er kjempeflink.

LilleLeo sa...

Det var en skjønn kjole! Og du, bruker du Windows Live Writer til å bloge med eller blogger sitt eget program?

Anonym sa...

Hei Tanja,, takk for hyggelig kommentar. Fint å se at du er tilbake,, håper du har hatt en fin fin ferie.
Var innom den nye bloggen din å kikket og jeg skjønner jo godt at du bruker mer tid i hagen enn foran symaskinen i sommer.
Det er motsatt hos meg, jeg orker ikke så mye tungt hagearbeid, ikke nå lenger i allefall. Men jeg kan godt sitte å strikke i en stol:-)

Ja, hun som fikk den blå kjolen ble happy hun, ringte i dag tidlig å hadde fått den i posten. Elsker å gi bort gaver, men kan være litt skummelt også, tenk om de syns det er helt for jævlig fært eller noe...

Ha en fortsatt fin sensommer...hørte dere hadde det skikkelig varmt nå og Skipsand var stedet å være.
klem fra Anka