søndag 24. mai 2015

Airelle bluse

Inne på sykroken er det en syalong om å sy sommer topp.
Kjekt for meg å være med på slikt, 
for da får jeg ett spark bak til å få sydd litt.
Har lenge hatt planer om å få sydd denne toppen
så da passet det jo bra.


Det kan være krage på denne, noe jeg hadde planer om,
men fikk for lite stoff.
jeg ville ikke ha den i dotte stoffet,
for det tenkte jeg ble litt for sukkersøtt
for meg.


Så det ble valgt til rygg,



og erme.
Hoved stoffet er veldig behagelig, og hadde jeg hatt nok, 
eller kanskje vert flinkere til å fordele det stoffet jeg hadde.
Skulle jeg kun ha brukt det, og kanskje hatt krage også.


Blått stoff : Hyllevarmer fått av min søster
Det røde er fra Stoff & stil
Mønster : Airelle fra Deer and doe


2 kommentarer:

kaoz sa...

Så fin den ble! Synes det røde var tøft og friskt jeg, men vet hvordan det er når du har en ide i hodet som ikke kan gjennomføres fordi du har for lite stoff. Synd jeg ikke viste om dette, for jeg har akkurat det stoffet liggende som hyllevarmer her..

Siddis back home sa...

Den var flott! Jeg skal ha meg en dag på syrommet også!