fredag 30. oktober 2009

Da ble det litt liv her igjen

Har endelig fått sydd noe, men plagdes veldig med å få den sånn høvelig som jeg ville, og er ikke helt fornøyd med skulderpartiet.
Får se om jeg mekker videre på mønsteret for å få det sånn som jeg vil ha det.

Sliter så med bildene att det er rett irriterende, om det er kamera eller noe med bloggen er ikke godt å si, men ser jo att andre får så klare og fine bilder i bliggene sine, men hos meg blir alle bildene uklare ?

Tips mottas med takk.
Kanskje jeg skal skifte hele bloggen eller noe ?

Mønster : Eget
Fleece : S&S
Ribb : Jotex








2 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Heisann:) Så bra å se du er igang igjen!Flott kjole.
Aner ikke med bloggen/bildene.Jeg bruker blogspot selv men har ikke problemer.Kanskje du kan skifte mal? Klem!

kaoz sa...

Så stilig!! Rødt og brunt er så fint sammen! Likte veldig godt måten du har applikert hjerte nede på skjørte på =D

Vet ikke hva som skjer med bildene dine. Jeg har også blogspot, og har ikke hatt det problemet. Håper du finner ut av det =D