søndag 21. februar 2010

Fleece kjole Himmelferd

Når man plutselig får det for seg att man skal sy, og selve kjolen har ligget ferdig klippet en halv evighet, da er det morro når man klipper applikasjonene på frihånd og bare finner på etter hvert hvordan den skal bli.
Det er da kreativiteten blomstrer for fullt.

Jeg liker litt sånn symbolikk når jeg applikerer kjoler til meg selv, og dette ble en sånn

Mønsteret er mitt.
Fleecen og linen til kjolen fra S&S
Garn til hår, og sommerfulen husker jeg ikke nå hvor det er kjøpt.
Hodet er fra svigermors lager.

4 kommentarer:

SiriR sa...

Åh, nydelig kjole!
Gøy at du lager applikasjoner som betyr noe ekstra for deg:)

Prinsesse Vilikke sa...

Fantastisk nydelig og personlig kjole!

Det ligger en utfordring til deg i bloggen min.

anka sa...

hei Tanja

fine ting du lager...
du må ha mye tålmodighet.. jeg mener med slike applikasjoner.
ugler er kule og veldig pop for tiden.
Flinke du!

minon sa...

Du er fantastisk flink med applikasjoner! Bøyer meg i støvet! Kreativt og veldig gjennomtenkt.