tirsdag 2. februar 2010

Vinter eventyr kjole

Har ikke helt fått vent meg til att bloggen er annerledes nå, så ikke alt kommer slik som jeg vil ha det.
Denne kjolen sydde jeg til julebordet i Barnehagen, og jeg har brukt den mye etterpå, bla. i julen.
Bildene blir så dårlige att jeg vil mest bare gråte. Hva som er skjedd med kameraet mitt er ikke godt å si, men blir nødt å høre på ett sted i byen hvor de selger kameraer om de kan hjelpe meg, for hvist ikke så går det snart ut igjennom vinduet her. Har ringt Canon flere ganger, men de mener vist att jeg må lære meg å ta bilder med det. Hvorfor ble bildene bra til å begynne med da ?? om det er min feil ????

Iallefall. Kjolen er sydd av fleece fra S&S,
og samme sted kommer det fine stoffet til ermene fra.
Fikk ribben av min søster, men regener med den også er S&S.
Snøfnugget heklet min eldste søster til meg, og det er så fint, for det glitrer som snø i det.
Sydde en fin kontrast søm nede i en tråd som er hvit, blank og fin.
Den er sydd i en korsing lignende søm, men får ikke frem detaljer siden bildene blir så dårlige.

Kjenner att det ikke er noe morro å blogge når jeg plages med å få ordentlige bilder, så dette må jeg få gjort noe med.


1 kommentar:

minon sa...

Så flott kjole du har sydd! Den som hadde så flott kropp å henge en kjole på... *sukk*

Lenge siden jeg har vært innom her nå. Håper du har det bra. Kommer plutselig tilbake :)